Nové grafické pojetí v CNN Prima News

CNN Prima News představila nové grafické pojetí, které se poprvé objevilo během volebních speciálů v minulém roce. Tato inovace se bude prolínat do všech vysílání, včetně zpravodajství, speciálních projektů a sportovního vysílání.

Nové grafické pojetí vychází z konceptu, který CNN Prima News využívala u volebních speciálů v loňském roce. Vojáček popisuje, že výhody a možnosti spojení se CNN diváci uvidí u vysílání věnovaného americkým prezidentským volbám, ale bude se výrazně prolínat i do každodenního zpravodajství i dalších speciálních projektů. Grafické inovace se tak objeví i v řadě speciálních vysílání v rámci letošního supervolebního roku. Znělka kontinuálního zpravodajství nově používá logo CNN skrývající v sobě miniatury zpráv z domova i celého světa. Veškerá grafika studia prošla faceliftem. Vedoucí grafického oddělení Petr Závorka popsal, že v novém grafickém designu přešli na plnoformátové využití LED obrazovky, což znamená, že grafika nyní pokrývá celou plochu pro maximálně působivou prezentaci. Současně byla zavedena světlejší barevná paleta, která zlepšuje čitelnost a přispívá k celkové přístupnosti a srozumitelnosti prezentovaného obsahu. Znělka Sportu se přiklání k minimalismu, jako hlavní symboly jsou zde zvoleny míče a puk jakožto odkaz na divácky nejpopulárnější disciplíny v Česku. Změny se dotkly také Počasí. Nová znělka pracuje s virtuální průhlednou kostka, ve které se postupně střídají 'nespoutané živly ovlivňující každodenní život nás všech'.
Sdílet: